معاون کمیته امداد استان قزوین:
                 مردمی کردن رویکرد جدی خدمت رسانی به نیازمندان است

معاون کمیته امداد استان قزوین: مردمی کردن رویکرد جدی خدمت رسانی به نیازمندان است

 مردمی کردن رویکرد جدی خدمت رسانی به نیازمندان است

قزوین – معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به نیازمندان استفاده هرچه بیشتر از بسترهای غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضای شیشه‌ای خدمت رسانی می‌کند بدین معنا که همه اقدامات این نهاد روشن و قابل عرضه به مردم است.

وی ادامه داد: خدمت به نیازمندان و محرومان به جهت توفیق گام برداشتن در این راه مایه افتخار است و افتخار بالاتر این است که بتوانیم بستر رهایی مددجو را از فقر فراهم کنیم تا با تکیه بر خداوند سبحان و توانایی‌های خود، به اداره زندگی اش بپردازد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در خدمت رسانی و ارائه گزارش اقدامات خود هیچ نقطه غیرآشکاری نداریم و تنها موضوعی که اطلاع رسانی نمی‌شود، نام مددجویان است که این امر هم تنها و تنها برای حفظ کرامت مدجوست.

وی افزود: امروز آنچه در خدمت رسانی به مددجویان مورد اهمیت است ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی است که بدین منظور از بسترهای مختلف استفاده می‌کنیم.

فرهادی گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به نیازمندان استفاده هرچه بیشتر از بسترهای غیرحضوری و مشارکت هرچه بیشتر مردم در خدمت رسانی به نیازمندان است.

وی تصریح کرد: یکی از نخستین گام‌ها در این زمینه امکان ارائه کمک‌های مالی از طریق سایت کمیته امداد است که به صورت شبانه روزی برای عموم مردم فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: گام دیگری که در افزایش سطح دسترسی‌های مردمی مؤثر است راه اندازی کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* است که این امکان را می‌دهد هر یک از شهروندان در هر نقطه‌ای و بدون داشتن اینترنت، تنها با شماره گیری این کد کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی تأکید کرد: رویکرد دیگری که در حال حاضر وجود دارد و تقدیت هرچه بیشتر آن مورد توجه است، مردمی کردن ارائه خدمات است که یکی از بازوهای اجرایی چنین سیاستی، تأسیس مراکز نیکوکاری است.

فرهادی توضیح داد: مراکز نیکوکاری توسط مردم تأسیس می‌شوند و خود اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده و آن را به دست نیازمندان می‌رسانند البته سامانه نرم افزاری در اختیار این مراکز قرار داده شده تا بتوانند خدمات خود را بر مبنای کد ملی ارائه کنند تا در کمک به هر فردی دچار خطا و اشتباه نشده و همچنین عدالت در امدادرسانی نیز فراهم شود.

وی با اشاره به مزیّت خدمات غیرحضوری اظهارکرد: در ارائه خدمات غیرحضوری سرعت و دقت خدمات بسیار بالاتر رفته و خدمت انجام شده با میزان بسیار بالایی قابل رصد و ارزیابی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: از عموم مردم نیکوکار دعدوت می‌کنیم تا کمک‌های مختلف از جمله صدقه را از طریق کد مهربانی اهدا کنند تا بستر خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته‌تر برای مددجویان فراهم شود.

کد خبر ۵۱۸۰۵۴۶

برچسب‌ها

شهر خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.






  • ۲ + ۸ =